Tuesday, February 1, 2011

TAK setiap HARI indah

sedih, marah, kecik ati, etc.........
tapi sumenya aku pendam sendiri
aku dah cuba nk paham tapi aku cuma mintk 5 minit utk dia luangkn masa pun xleh
everything yg aku buat even it's not my wrOng ia ttp aku dipesalahkan.
mungkin dh takdir hubungan ni mmg mcm ni.
aku terima segalanya even ari2 kena menangis mkn ati.
aku tak tahu nk luahkan pada sape.. nasib la ad blog yg bole aku buang segala perasan ni.
org lain sume ingt aku hapy sentiasa dgn Si Dia tp xd sape tahu perasaan ku  ni.
org laen hanya tahu mempertahankan dia kerana dia nampk sgt baek dimata org, tp pada aku?
dia suruh aku utk paham dirinya tp bagaimana dgn Dia?
aku dh penat utk pkir bnda2 ni, pnh aku terpikir nk give up tp xkn nk berhenti mcm tu
aku bkn nk ungkit coz aku tau dia pun bnyk berkorbn utk aku ngan fmly
tp kdang2 aku rasa mcm dia xappreciate diri aku ni
aku tahu dia syg aku tp aku xtahu mcm mane nk go on lg hubungan ni..

~ nothing to write anymore~
adiOs..........


No comments: